OBCHODNÍ PODMÍNKY ONLINE STRÁNEK www.mobiarena.si

I. VŠEOBECNĚ

Všeobecné Obchodní podmínky jsou v souladu s platnými zákony Slovinské republiky a Zákonem o ochraně spotřebitele (Consumer Protection Act – ZVPot).

Všeobecné Obchodní podmínky online obchodu Mobiarena (‘online obchod’) stanovují podmínky a pravidla nákupu a prodeje produktů v online obchodě, jenž je spravován společností MOBI ARENA, shop and services, d.o.o., Perovo 26, 1241 Kamnik, s registračním číslem: 8600236000, daňové číslo: 73005967.

V online obchodě si může zákazník objednat vybrané mobilní telefony.

Všeobecné obchodní podmínky jsou publikovány online na webových stránkách a jsou přístupné ze všech dílčích stránek online obchodu.
Kupují je vázán Obchodními podmínkami, které jsou platné v době uskutečnění nákupu nebo naplnění objednávky. Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu všeobecných obchodních podmínek online obchodu, a to kdykoliv a bez upozornění. Úpravy budou platné ode dne jejich publikace. Veškeré změny Obchodních podmínek a pravidel jsou závazné pro všechny uživatele.

II. PŘÍSTUP K INFORMACÍM

Online obchod poskytuje zákazníkům následující informace před uzavřením kupní smlouvy nebo nabídky:

  • Informace o společnosti (název, sídlo a mateřská společnost)
  • Kontaktní údaje pro rychlejší komunikaci (telefon, e-mail)
  • Podstatné údaje o položkách objednávky
  • Dostupnost položek
  • Podmínky dodání (metoda, místo a čas doručení)
  • Ceny, které musí být jasně definovány, zobrazeny se započítáním DHP a dopravy a dalších nákladů
  • Platební metody a metody dodání
  • Doba platnosti objednávky
  • Období pro učinění odstoupení a podmínky pro odstoupení (podmínky nároku na odstoupení v souladu s Článkem 43 ZVPot; v případech, kdy se na zákazníka právo odstoupení nevztahuje, dle Článku 42, je o tom zákazník jasně informován)
  • Objasnění reklamačního procesu, včetně jakýchkoliv informací o smlouvě nebo zákaznické podpoře.

III. SMLOUVA

Online je schopen přijímat objednávky na produkty 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Produkty jsou dodávány do České republiky, zahraničí, dle dohody. Výše poštovného se odvíjí od nákladů odesílatele a je stanovena individuálně.

Objednávku může vytvořit pouze fyzická osoba, a to z důvodu malého množství produktů. Objednávka je platná a závazná poté, co ji kupující uskuteční (kliknutím na “dokončit nákup” v košíku), následně bude odesláno elektronické upozornění od obchodníka informující o úspěšném provedení objednávky. Toto elektronické upozornění není potvrzením skladové dostupnosti produktu nebo jeho odeslání. V případě využití kreditní nebo debetní karty jako platební metody bude objednávka potvrzena a odeslána nejpozději do 2 pracovních dnů od jejího zadání, a to po informování kurýrní služby o předání balíku k jeho dodání.

Jakmile obdrží poskytovatel kompletní částku za objednávku je objednávka považována za uhrazenou. Kupující má 3 dny na uhrazení objednávky, pokud v tomto období není objednávka uhrazena, má poskytovatel právo objednávku/smlouvu zrušit.

Pokud není produkt skladem nebo není možné objednávku naplnit z jiného důvodu, bude o tom zákazník informován prostřednictvím e-mailu. V případě chyby může zákazník objednávku zrušit bez jakýchkoliv dodatečných nákladů, do doby obdržení elektronického potvrzení o odeslání objednávky.

Zadáním objednávky kupující potvrzuje, že byl seznámen s všeobecnými obchodními podmínkami a že na ně byl řádně upozorněn.

Pro nákup z online obchodu není vyžadována registrace. Data jsou ukládána v zákaznické databázi a zákazník může vyžádat přístup ke svým osobním údajům. Uživatel si může kdykoliv vyžádat kupní smlouvu, a to na e-mailu: info@mobiarena.si.

Produkty, které nejsou v době objednání skladem mají předpokládanou dobu naskladnění do 1 – 4 týdnů. V případě, že zboží již není dostupné má žadatel právo zrušit objednávku. Pokud již byla v takovém případě objednávka uhrazena, kupující obdrží zpět své finance nejpozději do 14ti dnů.

IV. CENY

Veškeré ceny jsou uvedeny v Českých korunách (CZK) a obsahují Daň z přidané hodnoty (DPH), pokud není uvedeno jinak. Pro většinu produktů v online obchodě je doprava zdarma, pokud je tomu jinak, Mobi Arena informuje zákazníka v nákupním košíku předem a automaticky přidává cenu poštovného k částce objednávky. Během nákupu jsou ceny a slevy platné pro dobu objednávky. Platnost jednotlivých cen je stanovena online obchodem. Speciální slevy, platné v době nákupu, jsou automaticky připsány během zadávání objednávky a není nutné je aplikovat zvlášť. Pokud se z nějakého důvodu akční cena nebo sleva na účtu nepropíše při konečném shrnutí objednávky v systému, musí uživatel informovat poskytovatele předem o úpravu konečné hodnoty nebo opravit chybu ceny. Pokud kupující uhradí konečnou částku beze slev nebo akčních cen, je částka považována za konečnou a není možné následně s cenou nesouhlasit. Poskytovatel se však může rozhodnout individuálně, dle jednotlivého případu a svého vlastního uvážení, kupujícímu částku vrátit, vrátit rozdíl ceny nebo vystavit na rozdíl ceny kredit pro budoucí nákup v obchodě.

Tyto ceny jsou platné pouze pro nákup v online obchodě a mohou se lišit od cen v kamenných prodejnách MOBI ARENA d.o.o. Vyhrazujeme si právo měnit ceny produktů v online obchodě na denní bázi, bez upozornění.

V. PLATEBNÍ MOŽNOSTI A FAKTURY

V online obchodě je dostupných hned několik platebních metod:

  • Platba převodem

Kupující vytvoří objednávku a následně obdrží potvrzující/informativní e-mail pro převod konkrétní částky. Balík je odeslán během 1 – 2 pracovních dnů od připsání platby.

  • Platba kartou

Kupující vytvoří objednávku a na jejím konci ji uhradí využitím online bankovnictví/brány. Za přepravu a dodání odpovídá GLS Slovenija, doprava je účtována dle platné ceníkové sazby. Dodání se předpokládá během 2 – 3 pracovních dnů, v závislosti na době zadání objednávky a platební metodě.
Online obchod zasílá zákazníkovi tištěnou fakturu jako součást objednávky, dle přání zákazníka může být vyžádána e-faktura.
Faktura obsahuje přehled všech cen a nákladů spojených s nákupem.

VI. VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Ze zákona má zákazník právo na vrácení zboží během 14ti (14) dnů od přijetí zboží a odstoupení od smlouvy bez udání důvodu.
Zprávu o odstoupení od kupní smlouvy je možné zaslat e-mailem na info@mobiarena.si nebo poštou na Mobi arena d.o.o., Perovo 26, 1241 Kamnik.

Zakoupené zboží musí být vráceno nejpozději do 30ti dnů od kontaktování prodejce o vrácení zboží na info@mobiarena.si. Zákazník bude zboží vracet na adresu: Mobi arena d.o.o., Perovo 26, 1241 Kamnik.

Po přijetí zboží společnost vrátí kompletní částku uhrazenou zákazníkem, v souladu s platnými zákony. Jediným nákladem pro zákazníka spojen s odstoupením je přímá platba za vrácení zboží. Balíčky, jenž vyžadují platbu při převzetí nebo se jinak dožadují platby jsou odmítány.
V případech jiné smlouvy, než smlouvy obchodní, bude zboží dodáno domů při vypovězení smlouvy. Prodejce, v případě vrácení zboží, zboží vybere na vlastní náklady v případě, že typ zboží neumožňuje vrácení využitím poštovních služeb.

Zákazník je povinen obchod informovat o vrácení zboží do 14ti dnů a to e-mailem na info@mobiarena.si. Mobi Arena jako poskytovatel následně odešle veškeré potřebné informace pro vrácení zboží.

Zákazník má 30 dní na vrácení produktu na naši adresu. V jiném případě ztrácí nárok na refundaci.

Zboží, které bude vráceno do 14ti dnů od jejich zakoupení bez písemného upozornění bude považováno za odstoupení od kupní smlouvy. Produkty musí být nepoužité, kompletní a bez porušení v jejich originálním balení, v opačném případě nebude částka vrácena.

Připojena musí být kopie faktury. Poskytovatel vrátí kompletní částku z dané faktury nejpozději do 14ti dnů od přijetí vráceného produktu. Zákazník musí vlastnit IBAN, mobi arena d.o.o. může zákazníkům vrátit uhrazenou částku pouze prostřednictvím IBAN účtu. Na základě předešlého písemného prohlášení od kupujícího může být částka vrácena na účet jiné fyzické osoby s pobytem na území Slovinské republiky.

V případě odstoupení, u kterého byl využit bonus, slevový kód nebo promo kód, jsou dané prostředky považovány za slevu a nejsou vráceny zákazníkovi. Na IBAN účet je vrácena pouze maximální zaplacená částka zákazníkem.

Ve výjimečných případech, kdy není vrácení zboží v souladu se zákonem ZVPot, je možné nabídnout vrácení s patřičnou kompenzací, která je určena po vrácení zboží.

Zohledněn může být nákup se sníženou hodnotou, po potvrzovacím e-mailu od zákazníka. Zákazník může využívat výhod definované hodnoty pouze v případě objednání jiného produktu stejné nebo vyšší hodnoty.
Právo na refundaci v případě nuceného odstoupení nebo z důvodu chybného objednání je blíže definováno Zákonem o ochraně spotřebitele (neformální konsolidovaná verze).

Vrácení zboží není nutné v případě:

• v případě cen zboží nebo služeb, které jsou závislé na kolísání cen na trhu a nejsou ovlivněny závazky, které se mohou projevit v období odstoupení;

• pro zboží, které nespadá do kategorie vrácení, rychle se kazí nebo expiruje;

• v rámci služeb, které jsou splněny podnikem do plného rozsahu smluvního vztahu a které mají předem udělený a jasný souhlas zákazníka, kterým se vzdává práv na odstoupení od smlouvy poté, co byl předmět smlouvy splněn;

• zboží, které je nedílnou součástí jiného produktu nebo objektu;

• digitální obsah, který není dodáván ve fyzické podobě, pokud je služba poskytována na základě jasného předešlého souhlasu zákazníka.

VII. PLATNOST NABÍDKY

Během nákupu jsou ceny platné v době potvrzení objednávky. Veškeré ceny jsou uvedeny včetně DPH, mimo použitého zboží. Pro některá nová zařízení není 21 % DPH součástí ceny – DPH se účtuje z rozdílu v ceně „zvláštního režimu“ podle článků 102 a 104 ZDDV-1 v souladu s článkem 110 ZDDV-1 (Slovenia), který není na faktuře uveden. Pro více informací volejte na +386 (0)40 360 445 (WhatsApp).

Ceny se mohou bez upozornění změnit. Ceny jsou platné pouze při nákupu v elektronickém obchodě Mobi Arena d.o.o., Perovo 26, 1241 Kamnik a mohou se lišit od cen v kamenné prodejně. Obrázky mohou být pouze ilustrační a nemusí vždy představovat skutečný stav zboží.

VIII. STÍŽNOST

Poskytovatel je odpovědný za chyby produktů zakoupených v online obchodě. Kupující může podat stížnost na e-mailovou adresu: info@mobiarena.si, zboží musí být vráceno spolu s kopií originální faktury. Obchodník potvrdí přijetí stížnosti během 5ti pracovních dnů a bude informovat zákazníka o dalším postupu řešení stížnosti.

IX. ZÁRUKA

Produkty mají platnou evropskou záruku v případě, že je tak uvedeno v záručním listě nebo na faktuře. Platnost záruky je definována způsobem používání, informacemi v záručním listě a dostupností faktury. Trvání záruky je specifikováno v záručním listě.

Informace o záruce jsou dále poskytovány na stránce produktu. Pokud nejsou informace o záruce pro daný produkt k dispozici, poté platí, že záruka není v dané době známá. V takovém případě může kupující kontaktovat společnost Mobi Arena d.o.o., která následně poskytne aktuální informace.

V případě použitých produktů je záruka na chybné fungování zařízení platná 8 dní od data nákupu, na baterii se záruka nevztahuje. Použitý produkt musí být poskytovateli (Mobi Arena) vrácen ve stejném stavu, v jakém byl ke dni zakoupení, vrácení peněz není možné.

Platnost záruky je podmíněna instrukcemi v záručním listu a pro její vynucení je nutný záruční list a faktura k nákupu. Záruku není možné využít pro vyžádání oprav způsobených nesprávným použitím, neopatrným zacházením, mechanickou závadou, nedodržením pokynů uvedených v instrukcích k produktu a na vady způsobené vyšší mocí.

Veškeré produkty mají záruku, pokud je tak uvedeno v záručním listě. Veškeré produkty se zárukou disponují zárukou od dodavatele nebo výrobce a mají garantovaný servis ve Slovinské republice. Při reklamaci zboží jsou podmínky a záruční období definovány v záručním listě, jenž byl součástí produktu.

Podmínky záruky pro LCD displeje

ZÁRUKA SE NEVZTAHUJE NA PRODUKTY, KTERÉ BYLY VYSTAVENY VODĚ, OHNI, SVĚTELNÝM NEBO JINÝM VADÁM ZPŮSOBENÝM ELEKTRICKOU SÍTÍ. Dále se záruka NEVZTAHUJE na produkty, které byly mechanicky poškozeny – roztržení, řezy, prasklé LCD, poškozené flexibilní kabely apod.

Záruční doba

Období záruky pro zboží v našem obchodě je univerzální, pokud není uvedena jiná konkrétní záruční doba v popisu produktu.

Nové zboží 12 – 24 měsíců

Doplňky (USB kabel, originální, neoriginální baterie a další) – 6 měsíců

X. FAKTICKÁ CHYBA

Chyba je faktická v případech:

• Předmět postrádá vlastnosti nutné pro jeho běžné používání

• Předmět postrádá charakteristiky pro jeho specifické použití, pro které si jej kupující zakoupil a které byly nebo měly být prodejci známy

• Předmět postrádá charakteristiky nebo přednosti, které byly výslovné nebo

• Prodejce dodal předmět, který neodpovídá
Vhodnost předmětu je porovnávána s ostatními bezchybnými předměty stejného druhu, ale také prohlášením výrobce nebo prohlášením vázaným na daný předmět. Právo reklamace jakéhokoliv předmětu je blíže specifikováno v Zákoně o ochraně spotřebitele.

XI. PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Zákazník je povinen převzít položky objednané v online obchodě během 7 dní od zaslání upozornění o dodání. V opačném případě je balík vrácen od dodací služby (GLS, Pošta Slovenije) zpět do skladů odesílatele (Perovo 26, Kamnik). V případě zaslání balíku do skladu prodejce má kupující možnost si balíček převzít osobně na kamenné pobočce obchodu, v opačném případě bude objednávka zrušena.

ç data (ZVOP-1, Your. l. RS, No. 94/07), E-shop na Trhu (ZEPT, Your. l. RS, No. 96/09 a 19/15), atd.).

Jsme si vědomi, že vaše osobní údaje a jejich zpracování jsou pro vás velmi důležité. K dispozici je pro vás individuální sekce věnující se osobním údajům v rámci Úřadu pro ochranu osobních údajů (Guidelines of the Information Commissioner), jenž je národní autoritou odpovídající za kontrolu a právní aspekty ochrany osobních údajů v oblasti Slovinské republiky.